Wednesday 1 February 2012

Saya Mahu Kurus

sudah begitu jelas tajuk di atas tu.. makanya entry ni pasai nak kurus le .. kwn2 aku semua nak diet.. aku pun  x ketinggalan nak diet jugak.. dulu berat aku pernah cecah angka 68kg .. jgn x chaya... masa tu awal tahun 2010 , lam masa 4-5 bulan berat aku turun 55kg(berat idamanku masa tu).. mau tau caranya mudah je aku ambik Jus mate 5
masa mkn produk ni x de la diet gilo2, bfast aku jauhkan nasi, lunch aku shake jus mate n dinner aku mkn nasi 1/2 pinggan je.tapi start esok aku nak try produk baru lak.yg pasti bukan jus mate. aku nak try produk baru.

berat ku sekrg ini 61kg

produk baru nak try Green Coffee 1000.. errr cam ne nak rotate pic ni.. hadoiii

apa pun doakan aku berjaya.. nak berat 50kg lak kali ni

6 comments:

  1. ehhh hari tu kat office ni ada lah 2 3 org minum green coffee tu. mmg kurus. tapi pastu jumpa jual dlm internet dr kl. pakat2 beli sbb harga jauh lebih murah. sekali bukan yg ori. menurut org tu..green coffee yg ori takde yg 1000. huiishh tak sure lah...cer check btoi2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jujue, ye ke... i beli online jugak ni. i beli thru link ni :

      http://leptincoffee.com/index.html

      tu la kwn i kat sg petani mkn 800 punya ,dealer dia kata ada 1000 tapi dealer tu x order 1000 sbb takut efect kuat sgt so dia ada 800 jer stok in hand. aiya risaunya kalu kena yg tiruan, tapi i check hologram semua ada. cross finger hopefully x kena tipu la .

      Delete
  2. ntah ler... org tu cakap mmg yg tiruan punya pon ada hologram bagai. ntah ler... tapi rasanya ori...cuma keluaran je kot..

    muzlina tu kenal sangat sangat sangat... member ke? dia clerk jujue.
    baca entry nih... http://jujue-lopez.blogspot.com/2011/06/human-resource-office.html hehe..

    ReplyDelete
  3. ntah la jujue, 1st week tu i jadi x lalu tgk mknan la , kije nak muntah je mcm org alahan pun ada, tapi org dia ckp efect kopi tu. so stil cary on minum sampai ari ni tapi dah x de efect ape2 dah :)

    ReplyDelete
  4. Acik.. mcmana? Berkesan? ada kesan perubahan berat badan tak?

    ReplyDelete
  5. mcm x de kesan pun. dah nak abis kotak ke 2 timbang masa habis kotak pertama turun 59kg, sekrg nak habis kotak ke 2 60kg pulak.. ermmm

    ReplyDelete