Sunday 8 January 2012

Mission Accomplished

Alhamdulillah, semalam dengan rasminya rumah ambe siap renovate depan dgn jayanya walaupun dgn budget yg ciput. pagar umoh diaorg pasang ptg ari aku nak balik kg yakni bersamaan tarikh 29 Dec, autogate diaorg psg lps aku balik dari kg yakni 4 Jan, dan semlm 7hb diaorg mari cat. so aku sgt happy sbb rumah ku dah siap. nanti ada masa aku hupdate pic dlm rumah plak yer. meh la layan picture b4 n after  renovation luor umoh :)

View depan rumah sebelum renovate . pagar yg x bapa lebar menyebabkan aku kena parking my black dlm keadaan senget sikit n bumbung depan yg x bape nak ke depan sgt.

View depan rumah selepas renovate. pagar yg selebar2 rumah n tambah awning aje utk kasi xtend bumbung umoh

kerja2 wiring yg x siap

wiring yg dah siap n di cat semula

kerja2 yg x siap

kerja2 yg dah siap.

2 comments:

  1. aahh chonz, genap setahun duduk umh ni.. umh kecik jer.. x mcm umh chonz besau :)

    ReplyDelete