Tuesday 29 May 2012

MaTa Ke 2 Ku

x de modal nak berblogging so aku pun create lah cerita pasai mata ke 2 ku since aku sudah dpt mata baru awal bulan aritu.. apa da akhir bulan baru nak hupdate kan.. ngeee.. layan ajelah ye gambo2 pasai mata ke2 ku ini.. eehhh silap sebenarnya mata ke2 aku dan Mr F... kami beli kat Hollywood eye-trend kat Megamall kuantan since kat ECMall x banyak choice.. mata lamamu pula di beli d Focus Point ke hape kat ECMall..

 Mata lama Mr F - Ray Ban Polarized

 Ray Ban

Mata Baru Mr F - PRADA

 Design lebih kurang je cam Ray Ban tu cuma yg Prada x de Polarized :( . cina kedai ckp mmg x de polarized

 Mata lamaku Voir
 wajah ku bersama Voir

 Mata baruku COACH

 COACH

 Wajahku dengan COACH

 sebab musabab aku pilih mata ke 2 yg terbaru COACH sbb masa dulu beli Ray Ban utk Mr F aku rembat sunglasses ni.. aku suka sangat COACH ni jadiknya itulah faktor penyumbang kenapa mata baruku COACH jugak.


ngeeee... layan aje lah org chiwi ni aka aku :P


No comments:

Post a Comment