Friday 23 December 2011

mengeluh di pagi hari

 bestnya tgk kwn2 g jalan2 since minggu ni cuti 3 ari sempena krismas tapi aku stuck kat umoh aje. ada 2 sebab sbnrnya : 1) Mr F aku standby on call dis week   tapi major reason is  Rumah aku x berpagar..cam ne nak g jalan jauh ni kalu umh x berpagar kan. dah la time2 ujan ni la aku nak renovate dpn umh aku, dari kerja 2 minggu je leh siap dah drag ke 3 minggu.. ermmm hentam sajalah labu janji siap b4 end of dis month.aku dah serabut tgk keadaan umh aku yg serabai ni.

Keadaan wiring autogate yg terbengkalai :(


Keadaan dpn yg x siap lagi, ala2 konsep open house gitu..muaaakakakakakaka


apa pun timo kasih Mr F aka En Suami yg mengapprove kan aku membelanjakan duit bonus yg akan dia dpt ujung bulan ni utk wat dpn umoh, kalu nak hrp bonus 1/2 bln gaji aku tu habuan beli pasir pun x lepas.. ngeee..

2 comments:

  1. best best...autogate..dok kena ujan doh lah kekgi

    ReplyDelete
  2. juju, itulah dinamakan sediakan payung sebelum ujang.. kompom dok basah dah pah ni... he3.. ganer doh pencarian rumah , dah dpt yg berkenan di hati?

    ReplyDelete